Skor

Jag köpte ju dem här skorna för ett tag sen. Har inte använt dem än dock. Tänkte att snön skulle försvinna först.
I alla fall. Så var detaljerna i guld...Jag och guld.. går inte ihop. Visst så kan jag sminka mig i guld men typ detaljer på kläder som nitar och likande ska vara SILVER!!!!
Så har suttit och kollat på skorna i några veckor nu.. och tänkte.. fan dem är inte så snygga i guld...
Men de fixar vi lätt som en plätt! Målade bara över det med silvrigt nagellack, hur smart?
Så nu är dem super snygga och matchar tex min jacka med 6743467 tusen SILVRIGA nitar :D
 

Kommentarer
Postat av: Eriica

Tuffa skor! :)

2014-03-11 @ 23:52:43
URL: http://nattstad.se/eswensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0