skkk

sug min röva. bloggen går inte så bra
I tisdags åkte jag o Hanna till Hedemora och sov i spökhuset!
Vi åkte även till en sjukt gammal "kyrkogård". Den har nyss blivit tlillfixad. Innan dess var den helt oskött och var flera meter med högt gräs osv. Var massa vita kors. Men ett kors..satt nere i marken..så tänkte vi.. varför har dem fixat alla andra kors men inte de här?? ;s Så tog jag saken i egna hände..men...det gick inte att dra upp den en enda cm ;o vilket var väldigt creepy...
Sen drog vi tillbaka och drack lite whisky o öl, o nån jävla absint med mintsmak..den var inte så god..
Sen mitt i natten åkte vi ut i skogen med bil o letade efter djur med  stora ficklampor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0