ahmendu

Ja nu är det jul igen. Hela konsum är pyntat med massa julsaker och alla börjar julstressa!
Hata jul, men det vet ni som läst min blogg ;) 
Inte tyckt om julen på..kanske.. 5 år då det började bli dåliga julaftonar (aftons?..svenska) o nu firar man även 2 jular vilket suger,Helt ärligt och jag är heeelt ärlig. Skulle kunna hoppa över julafton.
 
Det enda kul med jul är alla nya smakar man kan kombinera i bakningen :D men nu när jag jobbar hinner jag inte baka så mycket..Men ska försöka baka något nån dag då jag faktiskt är ledig:)
Kiss tröja som jag fick av huney som förövrig överraska mig på jobbet idag, jätte glad ida:)
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

snygg

2013-12-03 @ 12:59:14
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0