gaah

På fredag måste jag lämna ifrån mig min dator...känns förjävligt!
TROR jag sparat allt på min hårddisk..men man känner sig ju inte säker!!!
Och vet inte hur det blir med bloggen hädanefter..kanske kan skriva saker men vet inte om det kommer komma så många nya bilder...uhu :((
 
Dagen har iaf varit ganska sjuk. Åkte till skolan för skulle göra 1 enda uppgift som skulle ge mig VG i Matte C. Skulle kunna derivera med derivatas defenition. Satt och plugga innan och kunde allt! Sen får jag den äckliga uppgiften. KAN INTE LÖSA UT DEN!! Sitter i 3h och skriver om typ 8ggr.. sen blir jag arg o dampar. Så säger Elin - men renskriv det där då sen  visar du Jonas så långt du räknat.
Ah visst okej, kommer fan få g i kursen bara för det här jävla talet... Så ren skriver jag och ser att jag skrivit fel på förra uträkningen. sen till slut så skriker jag - HAR JAG FÅTT UT DEN??!!! KAN NÅN KOLLA SNÄLLA!!
Elin - oh god du fick ut den
JAAAAAAAA!!!! Ställer mig upp o jublar och hoppas!! IHI!! Så vg i matte c, Så jäävla bra gjort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0