3år<3

I onsdags så hade jag och Marcus varit tillsammans i 3 hela år<3 jag är så jävla lycklig! Hoppas Marcus också är det...
 
Men vi firade det igår. Han kom hem till mig med rosor och var jätte romantisk, så fick jag en klump i magen för jag var inte romantisk..skulle nämligen laga mat..och då laga jag tacos.. aja gott vare iaf!!
 
Sen åkte vi till etuna och kollade bio, Evil Dead! Så sjuuukt äcklig...hoppade till en gång så jag fick ont i hjärtat. och satt och höll för ögonen typ hela tiden.. så grymt äckligt och kolla skräckfilm på bio..usch, men bra var den!
 
Sen åkte vi hem till mig och öppna en flaska bubbel (härlig mening det där) och åt vindruvor.
Myyysis dag<33 i love uuuu<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0