sjukaste Ida

I Lördags när vi var på krogen så fick jag en hostattack från ingenstanns. Så fortsatte jag hosta när jag skulle sova o även när jag vaknade. Och igår när jag vakna kände jag verkligen att jag var sjuk. Hade den där jobbiga känsla man får när man precis håller på och bli sjuk. Det konstiga var att jag själv, typ gjorde mig sjuk genom att jag bara hostade? Jätte konstigt.
 
Aja i alla fall. jag klarade mig igenom skolan.. knappt..
När jag kom hem la mig direkt i soffan och totaldog. feberfrossa, hosta,illa mående,huvudvärk,snuva allt! Och när jag hostade gjorde de både ont i magen och i huvudet. usch!
 
Så idag så skippade jag skolan, Men mår faktiskt bättre! Fick nån.. ja vad ska man kalla det, kryddblandning blandat med vatten av anna-lena och den har gjort susen!
 
Vi har börjat bygga om hemma! Just nu håller vi på och göra om tv rummet!
Så igår låg jag avlsagen i soffan medans dem andra fixa och dona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0