irriterande

Något som gör mig riktigt irriterad är när man åker på smala vägar och får möte, och mötet tar upp hela vägen så man själv får köra i diket..
 
Idag var det ca 1,5dm slask snö på "min" väg, på landet alltså. det var helt omöjligt att köra helt rakt, man åkte typ sicksack. Men jag höll mig i alla fall på min sida av vägen.
Så kommer det en postbil och åker på min sida av vägen?! HELT DUM I HUVUDET??
Så svänger den liiiiiiiiiiite över på sin sida. och då blev jag tvungen att köra halft ner i diket för att inte krocka! Och min lätta lilla bil var på millimetern på att fastna i blötsnön!
 
Jävla idiot. kör på din sida av vägen och lämna fucking space åt andra bilar du möter!!
Få saker som gör mig så arg som dåliga bilförare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0