Bästa dagen

Igår hade jag den bästa dagen på länge!
 
Började dagen med att ha estet i skolan, påbörjade ett litet projekt i lera! svin kul!
Efter skolan gick jag på stan med Ellen och Ida, ville hitta nå att ha på mig på kvällen men tyvärr fann jag ingenting
 
Sen åkte jag och Ellen hem till henne. Färgade hennes hår och fikade
Senare på kvällen fixade vi med Tacos sen kom resten av tjejgänget!
Vi åt tacos till vi kräktes sen fick jag paket! iihi! Bästa eeever. Fick 4345354 klubbor och 400kr på carlings!!<3
Tack!!!
Inte nog med detta så hade Ida bakat finaste tårtan till mig! 
 
Runt 8 åkte vi till Maja och förfestade, sen blev det utgång på Villa. MYYCKET BRA KVÄLL!
LOVE YOU!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0