Stockholm

Igår åkte jag till stockholm på saco mässa, massa olika yrken och utblindings grejs..inte så intressant!
Efteråt åkte jag och Ida in till stan och shoppade loss lite!
Köpte 3 julklappar sen lite grejjer till mig själv (a)


Hade världens otursdag...
På morgonen så hann jag åka halvvägt till tåget innan jag inser att jag glömt tågkortet, så fick raca även fast det var snorhalt!
Sen efter att ha gått i stockholm i 234 olika butiker så ser jag att jag har tappat mitt bankkort....damn....fick spärra det...så jäävla jobbigt!
Så höll vi på att missa tåget för att idis inte hitta automaterna!

Inte nog med det. när jag kom hem så är alla dörrar låsta, och ingen är hemma.
Stod o knacka och kasta sten på syrrans fönster. kunde inte ringa heller för hade inge batteri i mobilen..
Klockan var ju kanske halv 11.. men blev tvungen att gå till grannen o låna telefon.
Men ingen svarar ju såååååklart.så fick låna mobilladdare..ringe min syrra och hon var hos sin pojkvän..i torpa..så fick åka dit innan jag sen äntligen kom in i värmen och kunde gå o sova..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0