otroligt

Jag har jobbat med den här bloggen i 1,5 år.
Jag föstod inte i början hur mycket bloggen skulle betyda för mig.
Men nu vet jag. Det är min enda flykt från verkligheten, där jag kan dela saker och ting med folk som jag inte ens känner.
Igår fick jag en kommentar jag aldrig hoppades på att få. Vet inte hur länge du följt min blogg eller hur du ens hitta den. Men du vill tydligen borra dig in i mitt huvuds center. Jag vill inte ha dig så nära inpå. Jag vill bli lämnad ifred. Är det för mycket begärt?
Du ska inte tro att jag är helt bakom flötet och inte hör allt du säger om mig till "denna där". Så fort jag gör nått du stör dig på så ringer du henne och snackar sk*t. 
Dem senaste månaderna har du bara tänkt på dig själv. Du har bara sett alla andras dåliga sidor inte dina egna. Just nu lever du i en värld som endas består av dig dig dig. Kan inte fatta att du inte kan lämna mig ifred på något sätt.

Just nu känner jag att en person har vänt på mig utochin och blottat mitt inre. Vill inte ha någon så nära inpå.
Kan nog tyvärr inte skriva mer på denna blogg. alla underbara läsare jag jobbat mig till och är så glad över att ha. Var ska dom ta vägen nu?
 Jag älskar att blogga.

Tack för att du gav mig en sömnlös natt. Tack för att du föstörde de enda jag hade utom din kontroll. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0