hard working woman

Idag har jag jobbar helt själv med montern, för mina team mates var borta!

Hade först engelska prov sen åkte Jag,Ronni,Yara och Berna och försökte fixa färg!
Flügger gav oss massa färg!! Assnälla! Dock tror jag att jag fick för lite färg..Men man kan ju inte bara..asså jag behöver mera färg än det där, när man får det gratis?
Målade i alla fall på ett lager mer rosa. Har typ halva burken kvar så kanske går att få det jämnt. Just nu är det
asfläckigt! men var ju tvvungen att snåla så mycket på färgen som möjligt!

Jag har i alla fall varit piss duktig idag! STOLT! Är så sliten, blir att lägga sig extra tidigt idag.(brukar lägga mig 10 meen...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0