åka bil åka bil bil bil

Idag har jag...åkt bil som in i helvete!

Jag,Ronni,Sandra och Amanda åkte och föröskte hitta sponsring till monter idag!
Först tog vi Ronnis ena BMW som han köpte igår. I baksätet låg 2 däck så jag o Sandra fick trängas lite!
Så åkte vi till beijer och fick saker där. Men då hade ju inte den bilden någon dragkrok.
Då fick vi åka hem till Ronni o hämta en annan skrutt bil som skulle skrotas (körförbud?!)
Hela skiten skakade när man körde den så hade den inget avgasrör och ingen ljuddämpare...fyfän vad den lät!

Sen blev det en nervös väg tillbaka till skolan med lilla bebis släpvagnen som man körde in med på Burger king driv in..(Y)
Så satt man som jävla tattare o åt sin lilla hamburgare på golvet i ett garage (y)


SVAR PÅ FRÅGORNA.

Anonym;
-Vart har du köpt Matt lacket och vad kostade det? :)
SVAR; Jag köpte det på Kicks, det kostar 100kr :)

-Vad kostade din tatuering?
SVAR: Den kostade 2500kr :) Billigt!

-Har du funderat på att skaffa en till tatuering eller percing?
SVAR: Ja, ska absolut tatuera mig igen (snart??) Så skulle jag vilja ta angel bite men vettefan om jag passar i de eller om jag vill ha massa ärr sen när jag tar bort dem. men vi får väl se!!

Anonym;
-Gillar du rockbandet TOSHIDA?
SVAR:Har aldrig lyssnat på dem...så vet inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0