Jag

Hade sovmorgon till 10 idag, första sovmorgonen för mig på hela året!
Klassen ställde sig på utegården och grillade största hamburgarna i världen!
Efter det drog alla och städa förutom jag och Elin som redan hade gjort våran del ;)
Jag var tvungen att gå till banken och avsluta mitt företagskonto, så gick dit med Elin.

Det hände en sååå otroligt roliga grej som jag måååste berätta(a)
Vi hade jätte lång väntetid vid banken så jag ställde mig och spelade på mobilen.
Så hör man ett killgäng skratta så högt att det hörs ända in;

Elin-omg, kolla värsta white trash gänget, tror att dem är gangsters och grejer!
Jag*kollar fortfarande på mobilen* - jaha typ små.. * inne i spelet*
Elin- they think they are so gangstah!
Jag*kollar upp och ser Marcus kusin och hans andra vänner, sneglar vidare och ser Marcus gå längst fram*
Jag -eeh det där är ju marcus och hans "gäng"..
Elin- nejmen..jag sa inte att han var white...eehm..

Haha såååå klockrent! Dock blev älskling sur när jag kallade honom w t...i am sorry huney<3

Vädret idag har bara varit cp, hur är vädret hos er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0