fest i ingenstanns

Igår åkte jag på världens äventyr!
Ida och Ellen drog med mig tilll Willes stuga som låg i ingenstanns! (Malmköping?)
Det var ganska mysigt, men så mycket högt gräs..som jag verkligen HATAR, och så fanns det bara en "mulltoa" eller vad det hette.

Kul kväll och träffade massa nya härliga människor:)
Detta ska göras om!

Dagen efter var dock inte lika bra.. Vattnet som fanns i stugan kunde man inte dricka, så sen på morgonen fanns det typ inget rent vatten kvar...och jag dog av uttorkning..dessutom har jag jätte lätt för att få det.
Gick upp runt 7 och fick vänta på bussen till halv 11..så var vi tillbaka i eskilstuna runt 12.
Och hur åksjuk jag blev av bussresan stannar mellan mig,Ida (som gick med mig från bussen) och Maja (som släppte in mig i hennes lägenhet så jag kunde få vatten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0