bajsbajs!!

Har inte orkar blogga för hittar inte min iphone sladd så kan inte ladda upp bilder >.> Asirriterande!!
 
I fredags blev det iallafall fest i arboga. Först förfest hos emma! Till slut blev vi hungriga så vi kokade pasta! Hanna och jag var busiga så vi la ner ett ägg i pastan när den kokade xD Sen kryddade vi med maaassa olika kryddor :'D
Men det blev jätte gott! Bästa pasta makers!
 
Sen åkte vi till vinbäcken..tror jag det heter..först var det typ INGA där. sen runt 12 kom typ alla :)
Får lägga upp bilder sen när jag hittar sladdis!!
 
Sen i lördags åkte jag till köping och firade lilla tiffa :D
Sötnos! Hon har utvecklats asmycket sen sist ;o
Hon fick en leksak så skulle man lägga rätt färgat mynt i rätt fack. och hon fattade när man sa åt henne :D
Tycker det är ascoolt att se hur man egentligen lär sig från första början!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0