let's do it, do it, do it real good!

Kände mig så smart på Naturkunskapen idag(y)
Vi fick instuderingsfrågor om de vi gått igenom och jag kunde svaren på alla frågor !!!
Naturkunskap is my thing, yeah!

Efter skolan gick jag hem till Marcus och myste sönder!!!!!

När pappa kom och hämta mig sen så satt han i passagerar sätet och ville att jag skulle köra hem ( hans LAND ROVER!?) Har aldrig kört den i traffik och så, men vet ni vad? Det gick så jävla bra ;o
Det kändes så jävla konstigt. Jag satt mig lixom bara framför ratten och körde ;o Kände inte den där panik man får när man känner att man inte har kontroll över bilen. Så satt vi och prata om massor och kändes inte ens som om det var jag som körde O.o Det var helt cp!

Sen tänkte jag tipsa lite! Den vanligaste nageldesignen nu för tiden är fransk manikyr som ni kanske vet.
Men iställer för att ha den vanliga stilen kan man piffa upp det lite på 1 finger :D
Här är ett gulligt exempel :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0