ledighet

Jag är ledig imorgon! Kan inte beskriva hur skönt det är!!!!!!!

När jag skulle åka buss till körskolan så satt jag och väntade på bussen på " f.d pressbyrån" (karinas kiosk -.-)
Så kommer det in en tjej. Och hon hade typ världens läskigaste min. såg ut som att hon log fast hon inte gjorde det...eh wtf.. som en pervers gubbe??! fattar ni?!? AJA, hon kollade på mig hela tiden, sen gick hon ut och ställde sig och kollade på mig genom fönstret, wtf lixom?
Sen gick jag på bussen, så satt jag mig. Så tittar jag upp och då kommer hon gående där och kollar på mig..?!
Sen när hon skulle av kollade hon oxå massor??
Är jag ett jävla freak eller, shit!!

Såhär såg man ut förövrigt idag...lite freak är jag nog allt.. MWOHA! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0