FÖRLÅT

Förlåt, att jag inte blogga igår.
Men kom hem 7 sen duscha jag sen åt jag och så kollade jag på "Sveriges värsta bilförare" så.. somna jag framför tv:n...
Men det var så sjukt roligt på SVB!!! Älskar Linus :'D Så jävla ful!
När hans kompis skulle trycka på knappen och säger - men jag når ju inte..
Linus - men vafan, är du efterbliven eller?
 Så jävla roligt :'D

Så såg jag början av Revenge...så somna jag..så jävla typiskt. Har längtat efter det hela veckan!
Får ta och kolla på det ikväll :)

Var det någon som såg Sveriges värsta bilförare?
Dom här två var också så jäkla roliga :'D

 


Kommentarer
Postat av: Nadia

Sv: Tackar! ^^

2012-01-20 @ 15:04:07
URL: http://blibble.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0