jag är så trött på det här.

Jag hjälper alla HELA tiden men man får fan aldrig någonting tillbaka.
som tex dem senaste dagarna. Jag ställer upp att hämta min syrra mitt i natten. aha ska min pappa iväg ikväll alltså? nä han ska sitta hemma och äta god mat o dricka massa vin medans jag får ligga i soffan hela kvällen och vänta på att få hämta min syster. 
Och idag så ville jag hjälpa min stora syster med sin bebis, så jag tackade ja åt att vara barnvakt medans resten av familjen sa nej till de bara för att dem ska åka o handla, dem hann komma hem innan nemo ens hunnit kommit hit.
Så säger dem att det bara är jag som ska vara barnvakt eftersom att jag sa att jag kunde ställa upp fast dem ljög om att dem skulle vara borta på kvällen. så jävla dålig stil.
Nu ska dem fan inte ens få röra nemo eftersom att dem inte tänker hjälpa mig med honom.
fy för otacksamma människor.Damn, i hope u read this. 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hej Ida!
Jag väljer att kommentera det här blogginlägget eftersom det har rena faktafel.
Vi valde att tacka NEJ till att vara barnvakter åt Nemo med motiveringen att Linn skulle komma hit och jag ville ägna min kärlek och uppmärksamhet åt henne och hennes 20-åriga födelsedag.

Sedan skulle jag vilja kommentera den första meningen i din blogg.
Du får också säga NEJ!
Och så vill jag avsluta med att säga att jag är stolt över dig. Det är duktigt att ta hand om Nemo alldeles själv ett helt dygn. Det tyder på mognad, omsorg och kärlek till sina medmänniskor!

2012-12-09 @ 09:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0