gårdagen

Gårdagen spenderades med mina bruttisar!
Firade Idis efterlängtade 18 årsdag!
 
Hade vidrig otur.. tog 6 tåget in till eskilstuna.
Så skulle jag ta bussen mot ekängen..ah okej visst, den ska gå 18 över 6.
Väntar och väntar i kylan. O mina fötter är av is..
Tillslut kommer den! Den stannar hur långt borta som hellst.. jaha tänker jag ,den måste ju åka till hållplatsen oxå (finns bara en hållplats där). Så släpper den av massooor med folk. så börjar den köra...men..den åker bara förbi!? Så vinkar en gubbe mot bussen för han skulle oxå åka med den..men då vinkar bara busschaffören tillbaka?? vilken idiot!
 
Så fick jag gå till torget o vänta där.. o då får jag veta att bussen går en gång i timmen nu,,, damn.
Men fick iaf komma in till Maja i 10 min och värma mig..isbit = jag
 
Aja när jag kom till Idis fick jag varm choklad och tjockade i mig fika (a)
Drog iaf till Villa och hade en allmänt bra kväll. Förutom att min mobil har spruckit..fukk
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0