omg så jävla ledsen.

sitter här o gråter för det hemska har hänt.
 
Lämnade bort katten idag till jims familj.
omg. kan inte sluta gråta. det var min bebis. Och jag är hans mamma.
Kom percis hem så ser jag hur hela jims familj kommer ut ur mitt hus så kommer cissi gående med katten i famnen. och han var så rädd. Så började jag gråta för visste att han skulle åka nu. Så fick jag hålla honom och när han hamna i min famn blev han lugn. Så pussade jag på honom i grät. Sen tog cissi han och gick..
Lilla bebisen är så jävla rädd. Han vet inte vad som händer och mamma är plötsligt borta.
åhgud lilla stackare. det gör så jävla ont i hjärtat. älskar honom till döds.
hatar det här. kommer aldrig kunna sluta gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0