Världen hade lite mindre emot mig idag

Som om någon mer än jag kommer fatta rubriken..

Idag var det bättre på jobbet, men efter att ha varit där snart 2veckor har jag verkligen tröttnat. 4 veckors praktik är FÖR länge, helt seriöst.
Haha..på bussen i morse..så skulle jag vika ner en sitts och sätta mig, så kör bussen iväg och jag flyger omkring som en jävla papperspåse och får tvinga rumpan ner på stolen så jag typ flyger ner på golvet ist...det måste sett så roligt ut...herrejösses!

Nu ska jag ta en dusch och hoppas på att jag kan få en bra hårdag någon gång den här veckan! hatar mitt hår..
Sen har jag inte haft några kläder att ha på mig heller, great...mhmhm!
Sen blir det råplugga matte och sen städa rummet. BAIBAI!


Kommentarer
Postat av: Evah

Snygg bild :)

2011-09-30 @ 19:29:33
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0