singing songs in your name

Det enda som skulle vara intressant att skriva om idag är vad jag har ätit...
Så nu kör jag!
Till lunch lyxade jag till det lite och åt cesar sallad (svavas hur?) va typ kykling och bacon och massa grönsaker och ost ;o gosh!
Sen efter praktiken köpte jag en glass...Magnum double!! Min absoluta favo glass genom tiderna NOM!
Sen när jag hade varit hemma ett tag prövade jag att doppa pommes i nutella :D
ASÄCKLIGT.

åh..just det sen vare en annan rolig sak som hände idag...TUSSIN HITTA HEM!<3
Började nästan gråta när jag fick krama lilla missen :'')

Här kommer asfina bilder som togs idag..
skrattar man inte åt cp bilden på katten och mig får man en uppstoppad kamel i ansiktet.
min frilll idag oxå BTW.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0