In pain

hejhej bloggis!!!
Idag var skolan faktikst rolig, för fick göra sånt jag tycker är kul, nämligen måla naglar :D

När vi fått ihop 1000kr ska vi börja med akrylnaglar. Så alla från eskilstuna/kungsör/köping som läser min blogg kan boka tid :D
Just nu tar vi bara 150 för lackning med mönster :)

  Första gången någonsin jag hållt på med lösnaglar,
och gjorde de på Andrea idag
 målade  rosa med leopardmönster sen oxå:D
Och Fick en kund idag :D Ska måla hennes naglar morgon och nästa vecka :D awesome!!
fast är nervös ;o ska göra nått helt nytt, tänk om de blir cp ;ooo??

på eftermiddagen var de skolfoto. de är de värsta som finns..kommer skämmas så mycket sen.. uss!!!!


Skitfula i början ;D



När jag åkte hem idag hände nått...cp jobbigt som har hänt 2 ggr tidigare.
-Fick getingstick när jag åkte moppe.. denna gång i fingret! Så hela min hand är ur funktion..


Kommentarer
Postat av: S'

fränt! :D

2011-09-01 @ 20:41:35
URL: http://sannaisidorsson.blogg.se/
Postat av: S'

åå men tack så jätte mycket! Detsamma fina du! :D

2011-09-01 @ 21:16:17
URL: http://sannaisidorsson.blogg.se/
Postat av: Helena

vilka fina bilder du tar i din blogg.

2011-09-02 @ 12:46:59
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: XTIO - UNDERHÅLLNING TILL 100%

Hejsan, som du säkert redan vet så är jag en UNDERHÅLLNINGS BLOGG! :)



Förut så har jag hämtat mina bilder som andra har gjort. Men från och med denna vecka så är det slut med det och jag lägger nu ner 100% för att göra det bästa för att du ska få ut så mycket som möjligt av XTIOs UNDERHÅLLNING. :) Alla bilder jag lägger upp kommer nu att vara mina egna skapade bilder. :) Vill ni veta vilken hemsida jag har varit på för att hitta alla bilder så är det bara att fråga. :)



Förlåt om jag uppdaterar dig med detta, men vi på XTIO anser att du är en VIKTIG person för oss och vi vill bara uppdatera dig om dom senaste och viktigaste nyheterna ang XTIO. KRAMAR

2011-09-02 @ 15:56:37
URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0