FREDAG!!!!

Skönt med Fredag!!
Idag var det bara att packa upp och larma massa kläder!
Lunchen var så hemsk..jäkla Indie peddo..HAHA!

Men fick sluta typ...halv 3, så glömmde jag bort tiden så missade 3 bussen..
Sen åkte jag in med 15.46 bussen..men den var försenad så missade 4 tåget...
Men Lovisa skulle till Monki så gick med henne på stan i 1h.
Hon hade sin sista praktikdag idag vilket var synd! Vem ska jag nu prata och skratta med under praktiken ;o

Kom hem och gjorde varma mackor och varm choklad, NOM!!!!!!!

Min kamera hatar mig...meeen ska skaffa en såndär...dosa så jag kan trycka på en knapp så tar den kort!
Här är iaf min suddiga klädsel från idag, igronera mitt hav av kläder på golvet O_O


Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHA JAG DOG! Herregud asså...indiepeddot...:D

2011-09-23 @ 23:38:14
URL: http://ylvamy.blogg.se/
Postat av: Nadia

Toast och oboy, om nom nom! <3

2011-09-24 @ 21:20:32
URL: http://blibble.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0