16Månader'v'

Älskling du är mina andetag, utan dig kan jag inte leva.
Du är det absolut bästa och viktigaste som hänt i mitt liv. Skulle jag inte hittat dig skulle jag inte vara så här lycklig just nu.
Vi pratar om att vi skulle blivit tillsammans tidigare, men just nu känns det som att vi alltid har varit tillsammans på något vis. Det var menat att bli så här.
Efter att ha varit tillsammans med dig i nästan 1 år så fick vi vårat första största bråk, och jag trodde inte vi skulle klara av det. Men jag ville verkligen inte förlora dig så gjorde allt som stod i min makt för att få det bra igen. Och här är vi, efter ytligare 4 månader, lyckligare än någonsin.
Du är det sista jag tänker på innan jag somnar, du är det första jag tänker på när jag vaknar.
På kvällen önskar jag jämnt att du var vid min sida, när jag vaknar tänker jag att jag snart kommer få träffa dig vid tågstation.
Varje minut med dig är super värdefull för mig. Att träffas i 20 min innan skolan gör massor.
 Får pussa på dig, får krama dig, får titta på dig - min alldeles egna ängel.

Du är min värld, mitt universum och aldrig ska jag låta dig gå<3
Älskar dig Marcus <3

Dessa simpla rader beskriver exakt hur jag känner för dig<3
You make me wanna shut it all down,
Throw it all away,
Cause I’m nothing if I don’t have you.
What’s the point of being on top,
All the money in the world,
If I can’t blow it all on on you.


Kommentarer
Postat av: Adora

Grattis :D

2011-09-15 @ 21:37:03
URL: http://memorabilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0