Västerås - myskväll

Dagen började med att dra med Bitta till Västerås!
Satt i 20 min och försökte få bort "rosett-fittan" ur Bittas dragkedja på jackan. Vet INTE hur den kunde fastna där!
Sen gick vi runt och dampa!
Har lite panik efter att ha köpt......SKINNBYXORNA jag skrev om förut! ;)
Vet inte om jag ska ha dom eller inte. Får testa dom igen snart.

Vi drog och åt på donken sen;
Jag - Hej bebis! *prasslar med min hamburgare*
Bitta - HejHej!
Jag - *skriker* JAG PRATADE MED HAMBURGAREN!!!!!!!!!!!!!!!
Wtf på mig.. :D

Efter Västerås åkte jag med syrran till willys, och där blev det värsta släcktträffen..XD
Först mötte vi våran kusin sen min bror och hans tjej och bebis ;') hihi
Drog hem till syrran sen och åt mat och blåbärspaj,nom!
Sen blekte jag utväxten igen även fast jag planerat att inte göra det.
Blev mycket skratt under den stunden kan jag säga :'D

Sen kollade man film och myste , somnade typ...halv 3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0