Festis

Jag hann verkligen inte blogga igår! Förlåt!
Men jag åkte hem sen så fixade jag mig sen drog jag till Arboga direkt.

Sista dagen på praktiken. Fick 200kr att handla för (snålt, eftersom en som hade varit där i 3 dagar fick lika mycket....)

Aja, Var mestadels hos Andre, hette han nog....:) Känner ju ingen i arboga så inte så lätt..
Var inte världens röjj och jag fick CP ont i magen, usch trodde jag skulle dö :(
Men Emma och Hanna gjorde SUPER makaroner :D Asgott :D
Sen gjorde jag och Hanna lite mera senare ;)

Åh det hände nått underbart! Brukar jämnt kolla på typ 112-polis/på liv och död. Och tycker poliser är så jävla coola.
Så stod jag och vänta på mamma vid statoil. Så kommer en volvo och svänger in precis bredvid mig och jag tror att det är en snusk gubbe så jag kollar bort. Och en kille ba - hej.
Så kollade jag dit så var det polisen :D haha..måste vara den enda personen som blir lycklig av att se polisen..

Sen åkte jag hem till marcus och myste och sov MASSOR :)

Sämst bilder, ni behöver inte ens ta tiden att kolla på dom....



Kommentarer
Postat av: Siss

Ja det var lite snålt med 200kr, men bättre än ingenting ;)Love you lillsyster

2011-10-15 @ 19:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0