epic


Jag är en sån människa som inte kan stänga av öronen när man sitter på tåget eller väntar på bussen.
Så tänkte skriva en lite rolig sak som hände när jag tjuvlyssnade på 2 tjejer i busskuren;

Ställde mig i busskuren och väntade på bussen. Det satt 2 unga tjejer och en tant i kuren.
Tjejerna började snacka om fest och killar och..sex såklart.
Dom börjar prata om bögsex tillslut, jag sneglar till på tanten som sitter bredvid och hennes face alltså! HAHA
Världens största ögon och de var inte det roligaste, utan efter ett tag när det blir ännu värre snack går tanten fort därifrån! HAHAH
Pinsamt för tjejerna för att dom förstod att tanten lyssnat på vad dom snackat om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0