det okända

Det okända är ett program där medier åker hem till folk och tar bort andar, eller vad man ska säga.
Tyckte det var skit lame förut, astöntigt. Men nu är det SUPER läskigt! Och jag tror ju på andar/spöken så blir ju så uppskrämd ;o

var med om en sak för några år sen som jag aldrig kommer glömma;
Låg och sov i min säng. Vaknade kl3 på natten. hörde lite småljud men brydde mig inte. sen hörde jag knarr i golvet. och när man går på golvet utanför min dörr knarrar det ganska ordentligt. Min säng är plaserad längst in i ett hörn i mitt rum så la mig på rygg och kollade runt. fortsatte att knarra utanför min dörr.
Sedan började det knarra i väggarna. både från höger och vänster sida. Knarren kom närmare och närmare min säng. Tillslut nådde den min säng och heela min säng börjar skaka. Då flyger jag upp gråtandes in i min lillasysters rum och frågar om jag får sova där.. helvete vad läskigt säger jag bara.

Har ni varit med om något sånt?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vet hur det är har precis samma problem efter jag har sätt på det :)

2011-10-18 @ 17:38:43
URL: http://boydebug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0