jag är så duktig

Skrev ju som sagt en idrottsuppgift. Sen försökte jag mig på att göra körskole frågorna som finns på internet.. Man har 50min på sig att svara på 70 frågor. Har man typ nästan hälften fel så får man göra om frågorna och kommer inte vidare..
Men jag klarade det idag hur bra som helst! 60 av 70 :D fett duktig!
Men nu äre bra...jaaa typ mer än 1000 frågor kvar...kommer ta sån jäääääääävla tid.

Idag i skolan hände en kul grej :D Tyckte i alla fall jag men det kanske inte ni kommer...menmen!
Ja, jag satt i soffan med Amanda och wille och åt en klubba. Så frågade Amanda om hon fick lukta på min klubba.
Jag tänka javisst sen gav jag den till henne. Så kollar jag bort i 20 sek. Och hör Amanda skrika i tystnad...
Då hade själva klubban lossnat och landat i hennes hår! haha gud vad vi skrattade :(

Bild från sommras. HAR BILDBRIST!


Kommentarer
Postat av: Vira

sjukt snyggt hår du har! :D

sv: haha minns dom stannade oss när vi var sunkiga påväg till stranden men hittar inte avsnittet :O

2011-11-23 @ 17:28:55
URL: http://kandylandy.se
Postat av: Elin Johansson

är det ditt riktiga hår eller använder du löshår? c;

2011-11-27 @ 10:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0