hemliga sagor

Skrivna av Ida Och Rebecka.
Endast vi som förstår dom så synd för er!

Saga 1
En vacker dag gick Linus och Anna på en promenad. Linus anade spya i luften och började dregla. Anna var blind.
Han trodde inte det var sant! Linus hade stånd mitt bland barnen! Dom pillade på den och drog snabbt ut den ur hans äckelbyxor.
-Kommer din farmor imorgon? frågade Anna.
Hon dog i en sopbil påväg till gymnastiken förra veckan. Jag måste lyxrunka imorgon.
Linus rörde sig fram över Anna, som en riktig tiger. Han kom fram till hennes ansikte och slängde en ekorre i det.
-Jag fyller år på alla Kukarnasdag! Sa Anna och mensade ner hela Linus hår.
Linus tyckte Annas mens doftade Blöt hund och apelsin.
John kom in i bilden och började spela gitarr. Linus slog honom på kuken och sprang glatt in i en glasdörr.
Nu var det bara 1 h kvar till Annas triumf i skolhallen. Hon skulle våldta profors. Hur skulle det gå..?

Saga 2.
Linus och Anna hade precis varit på apoteket för att köpa graviditets test när linus helt plötsligt säger -Jag vill ga ostron!
Dom smög som små missbildade hasselnötter. Linus var nervös och trodde att Anna skulle spy på Peter Örn.
-Aldrig i livet! Skrek Anna och kastade pannkakor i trädet. Linus byxor blev saggiga.
Dom åt en morot. Då kom Vandrarna in och gjorde morotsjuice. Matte blev småkåt på Anna.
- Snälla slå mig inte! Jag behöver väldigt mycket fett i ansiktet om du ska slå mig. Det är sexigt!
Linus mamma kom in och spankade Linus på rumpan,
-Vilken toppen dag för stenkastning och råttfångning! sa linus mamma.
-Sug av mig i skymningen! Skrek Linus och tog Annas hand.
Anna visste att linus skulle spy men gick med på det i alla fall.
-Anna är du en man?
-Ja.


Kommentarer
Postat av: Bittis

HAHAHAHA omg jag dööööööör :'(

skrattar så jag ramlade av pallen i min egna gråt.

Vad gör kvinnis efter studiebidrag? handla? :')

2011-11-13 @ 19:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0