SVAR!

ANONYM – saknar du johanna? Johanna saknar dig
Svar: jag saknar johanna väldigt mycket. därför jag frågade om hon ville komma och grilla för att jag ville träffa henne!

ELLEN – gör du headers åt andra? :)
Svar: Har aldrig gjort det, men kanske kan ha en tävling så kan man vinna en header gjord av mig;)

TILDA – hej hej vart har du gjort den här bilden? :)
Svar: Hon menar " frågestund" bilden. den har jag gjort i ps:)

ANONYM (dennis) - oskuld?
Svar: Nej

BULLE – vill du knulla med mig?
Svar: Absolut inte:)

ANONYM - Kan du lägga ut en video på hur du har gjort de nagellacket du har på dig just nu? :)
Vem tycker du ska vinna BB?
Vilken glass är din favorit?
Svar: Leopard naglarna var lätta att göra. 2 lager med någon färg du gillar. sen tar du en smal pensel eller tandpetare och gör olik-formade ringar,halvcirklar och prickar:)
Jag tycker Simon ska vinna :D
Min favorit glass är Lion glassen.. tror jag :)

 ANONYM – kan du inte göra en video blogg någon gång?
Svar: jo visst kan jag det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0