päääpple paj!

HEJSAN!!
När det är sol ute så uppdaterar jag knappt bloggen, för är ute hela dagarna :D

Kvällen igår slutade med att jag åkte hem till Söder och käka och kolla film:) Hade det allmänt mysigt, sen blev det oxå en lite nattpromenad:)

Sen åkte jag hem till älskling, och han är ju så jävla pissigt söt så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Jag kommer hem till honom, sen går jag in i hans rum och då har han tänt ljus,spelar "våran" låt och har bild på oss på datan. sen har han fixat en film och chips och dricka :'')
Faan vad söt! helt plötsligt bara :'')<3

Idag har jag legat i solen och bara chillat OCH druckit massa vatten:)

Har blivit skapligt brun, jo jag tackar, min mage är browniii!


NU SKA JAG BAKA PÄPPLEBAJ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0