.l.i.f.e.g.o.e.s.o.n.

Måndag idag! Hade sovmorgon, sköönt, det som inte var så skönt var att moppen inte startade (y' :D
Hade Datakunskap hela dagen. Jobbade faktikst mycket ;o
Därför förtjänade jag en Mcflurry så gick till Donki och köpte en (A) GOOOOOOOOTT

Nu har jag bara varit hemma och jobbat massor med engelska ;o usch så jobbigt!
Imorgon är det Paintball som gäller :D kommer bli fett kul.. tror jag ;o kommer säkert få värsta träffen någonstanns och få mega blåmärke(A)

38 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej nu ska jag fortsätta plugga, men vill ha mera glass..sitter bara och tänker på den där mumsiga daim glassen...

outfit. ROOOOOOOOOOOOOMMMMMMPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ahhahahhahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0