English

Idag  var det Nationellt prov i Engelska, gick väl sådär...:)
Sen sket jag i tyskan och pluggade entreprenör istället.

Så hade man lite tid att gå runt på stan, gick in på kicks....finns 2 saker som JAG MÅSTE HA!"!!!!!!
Jag höll på och strypa mig själv av glädje när jag såg att dom fått in nailart nagellack!!!! Väntat på det så jävla länge!!!! Måste dit i veckan och köpa!!!!!! Sen hade dom toplack som gör så att lacket under får en matt finish, det har jag oxå velat ha jäätttte länge!!! åh så glad!

Kom för övrigt nyss hem, ska ta det lugnt nu sen måste jag plugggggaaa som eeettt cp:)
Sen ska jag även ut och leta katter... för min katt som "Flyttat" hemifrån kanske fått kattungar (igen) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0