Monter(jävel)

Idag åkte jag,malin och ronni och skaffade saker till montern, eftersom att ingen gjort det tidigare ?!?!?!?!?!?!?
Så Började vi måla monter väggarna viiita.
Det var kuligt ända tills GLENN förstörde allt.
Företaget har bytt namn, nu för tiden heter det "Glenns ballaballonger UF".
Glenn behöver fan inte hjälpa till med ALLT.
Och hans attityd är ju så jävla hemsk! USCH!
Han förstörde min dag kan jag säga:) älskar dig solbrända-bög-glenn.<333333333

AJA! Nu är jag hemma och har varit det ett tag. Tittat på gårdagen Big brother (y
Ikv blire nog fredagsmiiiiiiiiiis med min syster har jag bestämmt. just det, det visste du inte va Cissi!!

Bilder på Mig och Maaaliin när vi målar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0