god jävla morgon!

Nu har jag sovit jätte mycket. SKÖNT!!

Nu kan jag berätta om dagen på UF mässan:)

Gick upp 20 i 5 och tog 6 tåget in till eskilstuna. Därifrån tog vi en buss till campus i Strängnäs:)
Det första vi började göra va att bygga upp montern, det var mycket stress och spring.. men varför? Mässan började lixom inte ens förens 12 :'D

Gick runt och kollade på alla andras montrar vilket va typ 170 st eller nått:)
Klockan 11 var det invigning. Då var nån jätte rolig människa som stod o prata massa:) Sen delade han ut priser.
Ett av dem var "Bästa Affärsplan". Då valde han ut en 3;a,2;a,1;a. OCH VI FICK ANDRA PRIS :D
Det va svin kul! Alla bara skrek sen skulle vi ALLA 12 eller vad vi va springa upp på scen och få medalj och pris, dock räckte inte medaljerna till mig >.>
Sen fick vi ett hedersomnämnade för våran hemsida!

Sen klockan 12 började mässan. Jag gick runt och var jätte söt och snäll mot människor:) Delade ut tävlings lappar och uppmuntrade folk att gå till våran monter för att tävla. Sen delade jag ut flyers. sen sista halvtimmen fick jag äntligen stå i montern!

Klockan 4 var det prisuntdelning. typ 8 priser. DOCK vann vi inge mer då.. bajs! Vi gick inte vidare heller..
Då blev man lite ledsen och blev bara trött.
Sen vare några som spelade. Ganska bra men inte min musiksmak somsagt:)

Sen rivde vi hela montern Så att vi skulle få åka hem. Bärde massa!
Sen när vi kom tillbax till eskilstuna skulle allt bäras ut ur jävla lasbilen oxå:( usch vad jobbigt!

Lite MOBIL bilder.
Våran fina monter! Blev äckligt förvånad att vi inte vann nå pris för bästa monter..

på invigningen!

Vårat pris!

Prisutdelning


Dem som spela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0