din mamma!

"Din mamma är så fet så när hon lägger en fjärt i Mälaren blir det tzunami i Japan!"
/// Idas Mamma.

Ja herregud, min mamma är konstig i huvudet..:) Då vet man vart man fått det ifrån..:)

Idag hade vi först engelska, men jag var klar med allt så jobba lite matte sen kollade jag på big brother :D
Efter lunch jobbade jag,malin och petré på våran monter. Vi slipade det Janni hade spacklat igår^
Och det var jätte varmt där inne! Kanske för att Axel hade höjt värmen till max i rummet!! Satan!!>.>

Imorgon ska jag,malin,idis,ellen och andrea spela in våran dans som vi gjort :D Kanske lägger upp den på bloggen sen :''D
Sen blir de att dra på såg jobbarbyxorna för då ska det målas och slipas alot!!


HAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAH! Jag kissade nästan på mig när jag såg bilden!!!!
Helvete vad fjortis jag såg ut!!! Ser ut som jag har värsta "sideslick" eller nått :'''(((((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0