10Månader'v'

Idag är det hela 10 månader med min älskade Marcus <3
Kan fortfarande inte fatta att du stått ut med mig så himla länge.
Kan heller inte fatta att det bara är 2 månader kvar tills vi varit tillsammans i ett helt år..
Eller att om 23 dagar var det ett år sen vi träffades ensamma gör första gången..

Jag är så himla lycklig och får fortfarande fjärilar i magen när jag tänker på dig.
Kommer så väl ihåg hur det va att se dig i skolan. Så fort du tittade på mig hoppade hjärtat upp i halsstrupen och jag blev så himla generad.
Alla tyckde det var så konstigt att vi två gillade varandra. Men också att det var jätte gulligt.

En sommardag skulle mina vänner grilla vid ekudden. Dom frågade om jag ville komma.
Då var jag med dig och tänkte att du kunde ju följa med.
Det var lite stelt när det var massa människor runt omkring oss. men så satte vi oss på en bänk.
Jag frös jätte mycket så lutade mig mot din axel och tog mina armar runt din arm.
Vi satt där jätte länge.. så länge så att alla andra hade gått hem och vi hade suttit där och kollat på solnedgången, det var som i en film.
Samma sak som när vi bestämmde oss för att åka till skillinge och sitta där och prata. Det blåste kallt men du hade med dig en filt.
Sen var du tvungen att åka hem. men innan det skulle vi säga hejdå och kramas lite..vi stod och bara kramades i en halv timme.

Allt dethär är det bästa som hänt mig. Och såklart den första pussen du gav mig.

Jag älskar dig, då,nu, föralltid<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0