you are being loud without a sound.

Mitt i natten kom älskling till mig. Kan själv inte fatta hur mycket han betyder för mig. Jag vet att jag inte skulle klara mig utan honom men endå tvekade jag. Ska aldrig tveka igen älskling. Men då gäller de för dig att du anstränger dig lite oxå.
Älskar dig mest på hela den här fucking jorden, utan dig är jag INGET.<3

Vädret idag är lite konstigt, typ blå himel och moln så regnar de, sen sol.. jaa.
Men jag badade iaf nyss :D det var.. ganska kallt :)
Och jag kan inte åka moppe någonstanns på 2 dagar. har nämligen hyrt ut min moppe tills imorgon ;o

essskiii...vi måste ta nya bilder, ellerhur??


Kommentarer
Postat av: Frank

varför ska ni ta nya bilder för? :)

2011-06-26 @ 19:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0