ooops hotell

Var på invigningen av OOOPS hotell.
Det är alltså ett hotell i västerås som ligger och flyter i vattnet. såg ut som ett hus.
Var miisigt där och vädret var ju awesome.
Jag som många andra undrade vad f&f var, men dom kom visst inte.

Började med att åka till en ö som hette typ Elba. Sen snacka någon gubbe där så fick man en drink som smaka bajs så jag hälde ut min...:)
Sen åkte vi till hotellet och där var det band som spela sen fick man äta lite smått och gott... o.o
Tog någonting som var så jävla stark. jag började nästan gråta, men svalde ner de starka med ananas och melon ;o

Blev lite segt till slut men då kom bandet 5th avenue som spelat och så började jag prata med en som hette Gustav från bandet. Trevlig prick. Dom spelade tydligen på RFM så några kanske vet vilka det är? :)
(Programet som filmades kommer sändas i September)





Kommentarer
Postat av: jonna

coolt :D

2011-06-23 @ 13:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0