disco,disco

Igår kollade jag på Harry Potter and the deathly hallows part 1.
Gillar typ inte HP men den här var ju ganska bra och efter den här delen måste man ju se andra ;o

På kvällen åkte jag till Söder och drack lite.
Sen RULLADE jag min moppe!!!!! 90 kg!! jag ansträngde mig så mycket så jag höll på och spy!
Och sen hände nått som absolut bara kan hända mig...
Förra året ramlade jag med moppen och en sak som hände med moppen var att frambroms handtaget blev snett.
Och vet ni vad som hände då? Jo, frambroms handtaget GICK AV?!?!?!?!?!?!!?!??
Hur lyckas man??!?!??!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?

Sen miiste man med gubben som för övrig fyller år imorgon :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0