5kamp

Idag var det så jääääääääävla ovärt att komma till skolan.
Först skulle vi städa ( jag slängde lite papper sen var jag klar)
Så satt man bara o vänta på lunch.

Sen efter lunchen fick vi reda på att vi skulle köra 5 (6) Kamp borta vid Djurgårn.
Och som ni vet har det varit STEK HETT idag verkligen, och djurgården ligger ju inte jätte nära centrum precis, typ några km dit.

Man va typ apvarm när man kom dit sen skulle man ju göra massa saker i lag oxå...
Dragkamp-vi vann
Kluriga frågor - alla rätt
tips promenad - ingen aning
staffet - näst bäst
kedjan - vann
skuta mål med 2cm sikt - alla förutom 3 träffa, ink MIG

Vet inte vem som vann eftersom att kvart i 2 säger dom att dom som ska med tåget får gå?!?!?
Tåget går 6 över 2? Fick springa i den otroligt varma varma varma solen!! Jag var verkligen dygnsur när jag kom fam till tåget!!!! tåget var inställt men de var buss ist och bussen var full när jag kom fram! DAMP

bild på frukt och glass bara för att jag vill ha det nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0