R.I.P Vilma<3

Jag skulle kunna skriva en bok om alla minnen vi haft tillsammans.
Kan fortfarande inte fatta att du är borta nu. Satt och klappade på dig imorse.
Sa att jag älskade dig och menar de verkligen.
Kommer aldrig någonsin glömma dig, bästa vän. Du har betytt så mycket för mig.
Du har tröstat mig när jag varit ledsen.

Har fruktat den här dagen i flera år. Har fått panik och tänkt att jag måste spendera varenda minut med dig så jag inte missar något.
Vem ska jag nu ta med ut när jag ska ta mina fotografier? Vem ska jag nu ta en långpromenad med när jag känner mig nere?

Det här är till dig. Jag älskar dig och du kommer alltid finnas i mitt hjärta<3
Kan inte titta på filmen själv, men ni kanske kan kolla och förstå hur jag känner mig när jag förlorat min bästa vän.
Vilma Walkyria<3


Kommentarer
Postat av: Frank

Luffa luffluff :'''''(((!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-29 @ 14:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0