naminamnam!

Efter att ha tränat och tagit en lång dusch bestämde jag mig för att laga någon nyttig mat...
Lagade Kyckling spett med sallad :D Det blev mumsigt :D!!!

Har snart haft min brännskada i 1v. Är helt cp som inte ens gått till doktrn än :D 3:e gradens brännskada lixom!
Men jag klarar de bra att ta hand om de :) Gör inte så ont längre. Blev damp glad igår när jag skulle sova och prövade och ligga på mage (mitt favoritsätt att sova), och de gjorde inte ont :D
Har även tagit kort dag för dag på såret...sen när de typ är läkt ska jag lägga ihop alla bilder så ska ni få se
>:D
Men ska skriva ett stort OBS innan bilderna så att dom som vill kan stå över...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0