hard times

Dagen idag har varit riktigt jobbig. Så trodde man att man skulle ut och göra nått men..nej så blev de ju tydligen inte.
Vet inte vad som händer imorgon. Hoppas nått iaf. orkar inte sitta hemma och gråta en dag till.
Känns som allt rasar samman på en gång. Min familj idag har varit fucked up. Alla har varit sura på varandra. Jag har typ inte pratat idag dock.

När man mår som sämst finns ingen där.

________________________________________________________________________

Igår kväll hittade jag och marcus någon konstig LYSANDE sak!
Vi såg först bara en grönt ljus. sen lyste jag med mobilen och då var det nått kryp!
Jätte konstigt, har aldrig sett en sån förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0