Grattiiis<3

Idag fyller lilla Tiffany 1 år, min brorsas beebis :)
Om 1h ska vi dra till dom och fira, trevlans!

Har kommit på att jag lägger typ aldrig ut outfits bilder längre ;o
Och inte smink heller...kanske för att jag inte sminkar mig så mycket eller har orken till att hitta på nått nytt..:)

Här kommer iaf min outfit idag ;)

Jag är så bra så jag behöver faktikst inget FatBooth för att ha en dubbelhaka!!!!
Sen har jag ju mono brown som ni ser... och...lite skäggväxt på överläppen och hakan...nu ser ni mitt sanna jag alltså... det känns skönt att äntligen komma ut med de....eeeeeeeeeeeeeehhehehehheheheh.


Kommentarer
Postat av: Elin johansson

Hej , jag undrar vart du har köpt de där linnet !?!?

Älskar det ! , E-Elinjohansson@bdb ;)

2011-07-18 @ 16:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0