döda mig ist..

Det kan fan inte vara sant..det får inte vara sant. Vaknade upp med ett leende på läpparna som drastiskt tog mig till tårar.
Efter helgen ska jag ta farväl av min alldra bästa vän. Kan fan inte tro de. Kommer aldrig klara av det här. helvete.
Du har alltid funnits där, nu ska du bara bort. Helt plötsligt.
Kommer ihåg när jag var mindre. Jag kunde inte sova så gick upp. Då låg du där på soffan och vilade. Jag la mig bredvid dig och somnade tillslut. Sen vaknade jag av att Pappa skakade på mig och frågade om jag inte skulle gå upp nu. Du hade säkert gått för länge sen men jag sov så tryggt bredvid din sida.
Kommer aldrig kunna vara hemma ensam längre, kommer aldrig ens kunna vara hemma. Allt kommer påminna om dig. Kommar aldig känna mig trygg igen.

Vill inte att du lämnar,kommer aldrig inse att de var bäst för dig, det här. Du är pigg som en nötkärna så varför i helvete göra såhär? Ni ska bara veta hur mycket jag kommer lida flera veckor framåt. Kommer inte kunna sova. för då vet jag att timmarna går mycket fortare och jag kan inte spendera dom med dig, dom sista dagarna du har kvar.

 Älskar dig bästa vän<3


Kommentarer
Postat av: Bitti

Skämtar du.

Jag är skitledsen. Påriktigt. Jag börjar grina snart.

2011-07-08 @ 14:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0