Cityfestivalen

Blev inte så mycket festival, blev mest typ kolla i affärer:)
Det hände något helt otroligt idag!!!
Alla vet nog vad New Yorker i Västerås är för nått. Och då var jag,Bitta och klurrii inne där.Då ser vi nått som gör oss så jävla rädda...där står fucking jesus.... Thomas Di leva!!!
inne på new yorker?!??! Det var helt fantastiskt!!

Runt 4-5 lämnar kluuurri oss >.> så jag och bitta dampar runt på egen hand!
Vi blev sviin trötta och vill ha kaka och kaffe!! Hitta inge jävla café någonstanns!
Då gick vi till ICA och köpte en fryst kladdkaka. de måste va det mest vidrigaste jag ätit. Mår illa av att tänka på de ;o
Och innan de hade vi ätit en söt Happy Meal (Y)

Åkte hem med 8 tåget och nu vill jag typ bara sova. har ju som sagt bara sovit 3h ;O

Köpte VÄRLDENS finaste linne..!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Frank

FY SATAN VILKET KOLOSALT ÜBER SNYGGT LINNE ÄLSKLING!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-07-02 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0